miercuri, 6 octombrie 2010

Ploaia de toamna


Afara ploua neincetat! De doua zile incontinuu ploua si nu se mai opreste.
Este o ploaie de toamna, rece, marunta si deasa. Cerul este innorat, vantul adie usor....
Peisajul este unul mohorat! M-am ascuns in casa! 
Imi place sa privesc ploaia pe geam, sa ascult zgomotul picaturilor care cad pe acoperisul casei.



Pe strada e liniste! Mai aud din cand in cand cate o masina trecand.
Cand ploua devenim plictisiti, melancolici, introvertiti, gandurile, amintirile ne cuprind.....dorul isi face aparitia!
Dar haideti sa nu ne intristam :) Si impreuna sa ne amintim cantecelul:

Vine ploaia, bine-mi pare
In gradina am o floare,
Ploaia mi-o va creste mare
Bine-mi pare, bine-mi pare.
Dupa ploaie soarele,
Isi arata razele
Norii s-au imprastiat
Curcubeul s-a aratat!

Fiecare anotimp are farmecul sau!
Ce inseamna pentru voi toamna?


2 comentarii:

  1. Pentru mine,toamna inseamna peisajul acela mirific din zilele de scoala,in care frunzele cazute ale copacilor "poleiau" pur si simplu strazile; inseamna mirosul acela specific, de incepere al unui nou anotimp si,totodata,al unui nou inceput,de ce nu ...? Daca stau bine sa ma gandesc,toamna(inceputul toamnei) reprezinta si anotimpul in care m-am indragostit de fiecare data :) Nu imi place ce vad,ce simt acum... Ar trebui ca Mama-Natura sa ne lase sa ne bucuram putin mai mult de acest anotimp,este unul dintre cele mai frumoase, in care pur si simplu natura ne rasplateste cu toate roadele sale... Aaaa...inca un lucru de care imi aminteste toamna: de mirosul de paine facuta in casa,de catre mama!
    Hmmm,Wanna,m-ai facut sa imi aduc aminte de atat de multe lucruri!!!- Motiv pentru care o sa inchei acest comment,am devenit destul de melancolica,nu are rost sa te intristez si pe tine :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Toamna e cel mai tist anotimp.
    Frunzele se veştejesc, natura parcă nu mai are viaţă.. nu mai are nici un pic de culoare.
    Ploaia dă năvală peste pământul trist..
    Copacii doresc a fi împodobiţi..
    Păsările pleacă în ţările calde..până şi ele ne părăsesc.
    Prima dată..am avut sentimentul de ură deoarece începeam şcoala..
    Dar acum mă uit dimineaţa pe fereastră şi văd o bucurie ce arde în trupul şcolarilor cu ghiozdanul în spate şi cu vechea uniformă. 8->
    Toamna de fiecare dată mi`a trimis un aer rece.. şi o tristeţe nemărginită.
    Nu mă regăsesc în acest anotimp pentru că nu mă surprinde.

    P.S. - Nu`mi place toamna.


    " Ne agităm prin valul ploii
    Măcinaţi de picăturile răcoritoare
    Ce se scurg pe chipul nostru.
    Mirosul de toamnă a venit.
    Iar frunzele plutitoare
    Îşi schimb culoarea arzătoare. "

    RăspundețiȘtergere