luni, 11 octombrie 2010

La cules de mere

Astazi fiind o zi frumoasa, mi-am ajutat bunica la culesul merelor.
Si cum de la bunici invatam cat mai multe, am intrebat-o pe bunica  care este principala specie pomicola care se poate cultiva in toate zonele din tara de la campie pana in zona deluroasa? 
Si mi-a raspuns: marul!  
 

Marul este un aliment la indemana oricui si care trebuie consumat in fiecare zi. 
Cu totii stim ca marul contine vitamina C, care ajuta la intarirea sistemului imunitar, plus ca nu trebuie sa uitam de sfatul medicului : Consumati fructe!!! 
Merele previn aparitia cariilor dentare: un mar pe zi ne tine departe de dentist! Deasemenea este recomandat sa consumam mere atunci cand suntem la dieta. 

Ce putem face din mere?  
Pai: suc de mere, compot, dulceata, mere coapte, tort de mere, otet de mere. 
Credeati ca am uitat? :) nu am uitat...placinta cu mere! 
Yam-yam...maine avem program in bucatarie....asadar: 

Spor si mie , spor si voua va doresc :)
 
 http://picasaweb.google.com/101401923936352560714/LaAdunatDeMere#

5 comentarii:

  1. imi plac merele si toate produsele ce se pot face din mere :D(mai ales placinta :))

    RăspundețiȘtergere
  2. mmm....yamy...placinta cu mere .Specialitatea casei la CAMPINA....I love this cookie.

    RăspundețiȘtergere
  3. S Mihaela, Alexandru ma bucur ca v-a placut placinta mea!
    La placinte inainte..... :d
    Va astept cu mare drag la mine, va promit o mica surpriza...:D

    RăspundețiȘtergere