miercuri, 29 septembrie 2010

Vrabiuta


Ma trezesc dis-de-dimineata pentru a o ajuta pe mama mea pe lanul de porumb; Uitandu-ma printre randuri zaresc un pui de vrabiuta  zgribulit la tulpina unui porumb; m-am indreptat inspre el sa-l ajut, am dat sa-l prind dar el speriat a incercat sa zboare,…tzup, tzup…dar din pacate nu  a putut  sa se deplaseze f mult pt ca avea  probleme la o aripa;

Dupa o incercare esuata ,am reusit sa-l prind….statea in mana mea sfiit si agitat,cu o privire blanda, cu gherutele stranse ,il simteam ca ii este frica ; L-am mangaiat, am vorbit cu el si l-am asezat  pe iarba; imediat a sarit si mama mea in ajutor cu apa si firimituri dintr-o bucata de  paine.

 Am incercat sa-i deschidem ciocul pentru a-l ajuta sa bea apa dar in zadar, era atat de plapand ,il vedeam cum se lupta sa supravietuiasca ceas de ceas ; Am stat langa el aproximativ 30 minute,  l-am vazut cum bea apa si cum ma privea . Era atat de flamand…Tot timpul l-am mangaiat si m-am rugat la D-zeu sa se faca bine si sa-l vad zburand alaturi de celelalte pasarele; Pret de 20 min  am mers sa o ajut pe mama mea ,uitandu-ma tot timpul la el; Intre timp o vrabiuta vioaie dadea tarcoale prin imprejurimile lui;

Dupa o perioada de timp mi-am aruncat privirea inspre el si nu mai era in acelasi loc unde-l pusesem eu … plecase. L-am cautat prin iarba cu gandul ca-l voi gasi, dar nu era. Sper sa se fi  intors la mama lui ....
 
Din intamplarea aceasta va rog ca si voi sa faceti acelasi lucru si sa dati o mana de ajutor tuturor sufletelor mici!!

6 comentarii:

  1. foarte bine ca incerci sa ajuti fara sa ceri nimic in schimb. este o fapta nobila pe care ar trebuii sa o facem mai des. atat cu animalele, mediul ce ne inconjoara cat si cu semenii nostri care poate nu au atat cat avem noi. Te pup versoaro si la cat mai multe pasarici salvate! ... si numai.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Marius, si intr-adevar ar trebui sa fim mai atenti cu cei/cele ce ne inconjoara!Dar na,nu toti gandim la fel!!

    Ps: You are the first person who wrote in my blog!!so..Tnks again :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Vai dar e normal sa fuga. Si sa nu crezi ca e profitoare. Asa face ea :) Bucura oamenii, ia de papita si pleaca :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma intristez cand imi amintesc pentru ca ma imprietenisem cu el :)si mi-a fost greu cand m-am uitat spre locul unde-l lasasem..iar el nu mai era acolo;
    A fost prima oara din viata mea cand am mangaiat o vrabiuta :)

    RăspundețiȘtergere
  5. l-a mancat o pisica! asta e... este ciclul natural al vietii, unul moare devenind parte din alt univers, iar trupul; acest vas al sufletului ajuta un alt suflet sa isi duca mai departe calatoria in acest univers al desfatarilor lumesti. in randul animalelor inca se mai poarta selectia naturala :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu era nici o pisicutza prin preajma; si ma rog sa nu se fi intalnit cu vreuna;

    RăspundețiȘtergere