joi, 30 septembrie 2010

Let`s do it Romania

25 septembrie 2010: O zi speciala! Ziua in care toti romanii au iesit la curatenie; Sau cel putin asa ar fi trebuit sa se intample;
Ora 7:10 am -Ma trezesc….!!
Ora 7:15 - Dau trezirea in toata casa
Ora 7:30 -  Servim micul dejun
Ora 8:10 - Suna telefonul ....speriata, rsp:primesc vestea :Cristina era deja in fata primariei;
Ora 8:20 - Imbracarea, si imbarcarea in masina...Sus !!
Ora 8:29 fix ( chiar m am uitat la ceas) - suntem in fata primariei, Cristina era deja acolo impreuna cu alte 5 persoane( oameni care primesc ajutoare , si pe care dl primar i-a chemat la curatenie)
            Intram in curtea primariei , noi veseli, voiosi...pregatiti pt o zi lunga!!
Stam, stam, stam ..si iarasi asteptam :)......sa soseasca dl primar !
Intre timp am facut cunostiinta cu ceilalti voluntari ( 5 tipi din Bucuresti( dar daca ma intrebati nume , nu mai stiu cum ii cheama ))
            Ora 9 am  dl primar soseste, ne saluta respectuos, apoi ne imparte pe echipe ( cate 5) , primim saci si manusi de la dansu , ne prezinta trasele si apoi...LA TREABA !!!
Pe drum distractie, Mihai ne- a amuzat tot drumul; Am facut si poze, dar nu foarte multe pentru ca eu trebuia sa fac si pe fotograful, si pe gunoierul  :)
Ajunsi in zona cu pricina ne apucam de treaba!Dupa ceva timp, dupa aproximativ 1h 30min apare o masina cu nr de B....si coboara din ea 5 persoane !
Noi in gandul nostru : - Doamne Ajuta, ne-au venit ajutoare!
Da, chiar asa a fost! Ni s-au alaturat 12 voluntari, carora tin sa le multumesc, pentru ca fara ajutorul lor nu reuseam sa adunam 115 saci;
Tricourile LDIR realizate de echipa 108
Ce parere aveti de tricourile noastre?
Insigna LDIR realizata de Mihaela
Va place insigna?Este facuta din piele, emoticoanele sunt colorate cu oja, iar scrisul LDIR este scris cu atza neagra! Foarte iventiva colega nostra;  Miha, Good For You :)
Totul sa terminat in jurul orei 2 pm , cand ne-am intors la primarie si am predat raportarea.


Voi in ce zone a-ti mers la curatenie si cum a a fost?

2 comentarii:

  1. 25 septembrie 2010...nu o sa uit acea zi.o zi mohorata dimineata dar transformata in cea mai frumoasa zi din luna septembrie.noi 5 am facut asta si suntem mandri de noi

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, da ..a fost o zi placuta, cu mult drag imi voi aminti de 25 septembrie 2010; Va intra in istorie :))
    Si eu sunt mandra de noi!

    RăspundețiȘtergere