luni, 11 iulie 2011

Trandafir galben, zmeura galbena, dovlecel galben

Weekendul calduros mi l-am petrecut prin gradina plina de legume, zarzavat si  flori a bunicii dar si prin bucatarie. M-am bucurat de trandafirii galbeni care au crescut superb langa vita de vie si am cules zmeura galbena care s-a catarat pe gardul vecinilor din spatele casei. Printre mazarea, porumbul, fasolea si cartofii bunicii au crescut si cativa dovlecei galbeni pe care i-am  cules si gatit pane.


Masa de seara am servit-o in iarba verde ascultand trilul pasarelelor si cantecelul unui greieras ratacit pe sub masa. Dovlecelul pane l-am trecut prin mujdei de usturoi si busuioc si am servit si o salatica de fasole verde cu rosii si usturoi la care am degustat si un vin



Va inspira culoarea galben? Mie mi-a umplut weekendul :)

3 comentarii:

  1. o poza cu zmeura galbena? macar sa o vedem daca nu o putem manca!

    RăspundețiȘtergere
  2. Interesant, de zmeura galbena nici nu auzisem, sper ca nu-i photoshopata ;))

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce bine arata!!!

    Zmeura galbena? Pana acum nici nu am vazut. Si dovleceii arata bine, serviti cu usturoi. =p~

    RăspundețiȘtergere