duminică, 25 martie 2012

Expresso con panna

La invitatia unui prieten am iesit la o cafea (stia el ca nu am cum sa-l refuz) la Starbucks. A fost prima mea cafea bauta acolo. De fiecare data cand ajungeam prin Piata Victoriei faceam un popas la Starbucks la un ceai sau la o tarta cu afine (pana mi s-a aplecat) sau vara la un mango passion fruit frappucino. Dar acum am zis: imi cumpar cafea. Ma uitam in tabloul cu produse  pentru cafea ca la o tabla de sah, caci nu stiam ce sa-mi iau. In gand mi-am zis: sa incep cu cea mai ieftina, sa incerc un expresso con panna la 7, 5 lei :))  

Primesc comanda! Cescuta mea cu cafea si cu frisca am savurat-o incet la o discutie despre gradinarit, chiar daca era ora 5 pm. Ajung acasa pe la un 8 pm si cand colo la un 8:30 pm mi se face somn, motaiam prin casa, mai tot timpul cascam si parca era mult mai bine in pat, sub pilota. Fug  repede la dus .... macar sa apuc sa ma spal si pe dinti. Ciudat sa adorm asa devreme; eu cam pe la 10:00 pm merg la culcare! Cafeaua pana la urma si-a facut efectul si la mine; am adormit la un 11.00 pm. Am castigat o ora fata de programul meu obisnuit. Data viitoare am sa incerc o ceasca mai mare :))

3 comentarii:

  1. Eu am un prieten care nu poate sa bea cafea dupa ora 2 dupa amiaza deoarece se trezeste apoi pe la 2 noaptea tocmai pregatit de o zi noua! :-))

    RăspundețiȘtergere
  2. Am inteles ca la Starbucks se fac cele mai bune cafele deci si eu as merge acolo sa beau o cafeluta si sa primesc un asa rasfat.

    RăspundețiȘtergere
  3. La fel si eu,daca beau o cafea inainte de culcare dorm neintoarsa,pentru mine cafeaua e somnifer:)

    RăspundețiȘtergere