duminică, 5 iunie 2011

Rasadul de patlagica

Weekendul care a trecut a fost dedicat gradinaritului. Mi-am plantat intr-un sac (de rafie) un rasad de patlagica care creste cu frunzele in jos. 


Instructiunile spun ca trebuie lasata  6-7 ore la soare dupa plantare dar rasadul meu parea vestejit, revenindu-si intre timp dupa ce a fost udat cu 1,5 - 2 l de apa. Nu trebuie sa udati frunzele plantei! Fundul sacului contine un burete care absoarbe apa tinand umezeala tot timpul rosiei mele.


In urmatoarele saptamani voi arata evolutia tomatei. Urmeaza copilitul ( ruperea lastarilor).



PS: Nu trebuie udata cu furtunul si o puteti creste si la bloc (agatata pe balcon).

2 comentarii:

  1. de unde ai cumparat sacul asta cu burete?

    RăspundețiȘtergere
  2. L-am primit cadou; mi l-a adus cineva din Canada, daca vrei iti pot face unul asemanator ;)

    RăspundețiȘtergere